beats by dre cheap

Kako prevazići stidljivost?

Image and video hosting by TinyPic

Kako prevazići stidljivost? Svi smo mi ponekad stidljivi u "ključnim" momentima, a jedno od bitnih "investicija" u životu je - rad na sebi i na sopstvenom samopouzdanju. Kako prevazići stidljivost? Kako pričati viceve pred gomilom ljudi? Kako uopšte dozvoliti ljudima da "dopru" do vas?! Kako prići onoj "maloj plavoj" kada vam se odsjeku noge i srce lupa dvjesta na sat? Nemoguće?! O stidljivosti i tehnikama za prevazilaženje iste, govori psihoterapeut Stefan Gonik. Prva stvar koju bi trebalo da znate ako patite od stidljivosti jeste da niste sami. Ustvari, većina ljudi osjeća stidljivost u određenim situacijama, čak iako ne izgledaju tako. Stidljivost je unutrašnje osjećanje i često je drugi ljudi ne vide. Čak se stidljivost često mješa sa hladnoćom, povučenošću ili uobraženošću drugih ljudi, ljudi koji su oko nas, što čini da se i mi ponašamo na taj način. Verovatno ste često okruženi stidljivim ljudima, čak i ne shvatajući to. Samo ovo saznanje može vam pomoći da smanjite sopstveno osjećanje izolacije. Recimo da ste na žurci i da želite da upoznate nekog slatkog dečka ili devojku, ali se osjećate previše "spetljanim" da bi otpočeli akciju. Ili možda želite da u cjelini budete više prijateljski raspoloženi na žurkama. Šta učiniti povodom toga? Jedan lak način da smanjite stidljivost jeste da razgledate oko sebe i nađete nekog ko je stidljiviji čak i od vas i da priđete toj osobi, da razgovarate sa njom. Prilaženje ovakvoj osobi će vam pomoći da više verujete u sebe i da se osjetite manje usamljenim. Možete razgovarati o vašim zajedničkim osjećanjima i da jedno drugom pružite podršku. Poslije ovakvog uspješnog iskustva, vjerovatno ćete steći više hrabrosti i razgovarati sa više ljudi. U najmanju ruku, barem ste stekli novog prijatelja. Sada, recimo da želite da priđete nekom ko vam se dopada. Ovo je već malo izazovnija situacija, zahtjeva više napora. Kada se osjećate stidljivim, vaša pažnja je okrenuta ka vama samima. Preokupirani smo strahom da budemo osuđeni od strane drugih ljudi. Jedan od načina da se izborimo sa ovim jeste da preusmerimo pažnju na stvari oko nas. Ovo radimo tako što se koncentrišemo na ono što nam se sviđa na nekoj osobi. Zamislite kako govorite toj osobi stvari kao što su "Sviđa mi se tvoj osmijeh" ili "Sviđa mi se kako otvoreno djeluješ", ili šta god da vas privlači na toj osobi. Onda, osjetite i recite ove stvari toj osobi u svojoj glavi dok joj prilazite. Na taj način prići ćete osobi sa pozitivnom energijom u sebi, a ne energijom straha što je mnogo, mnogo bolje, naravno. Ovo će vas učiniti spokojnijim i izgledaćete bolje toj osobi. Ova tehnika može biti od prilične pomoći. Poslijednja preporuka je vježba. Što više isprobavate ove tehnike, to ćete se bolje snalaziti među ljudima. Kao i u svemu drugom, samo vježbom se postiže savršenstvo. I upamtite, niste sami. Većina nas je stidljiva u društvu i raznim društvenim situacijama. Vežbajte ove tehnike i srešćete mnogo više ljudi u celini gledano pa čak i, iskreno se nadamo, onu/onog "posebnog".


glitter-graphics.com
glitter-graphics.com

♥ My dreams are coming true♥
http://usamljenosrce.blogger.ba
24/01/2008 01:41